Visalaje - Pražmo - Lysá hora - Ježánky

Nárocnejší okružní trasa Moravskoslezskými Beskydami, vedená predevším po sjízdných turistických stezkách a místy i po dobrých zpevnených cestách, cástecne po silnici. Zacátek a konec trasy je v obci Krásná, cást Visalaje, parkovište na koci silnice. Vyjíždíme z chaty Visalajka a vystoupáme po silnici kolem hotelu Visalaje na konec silnice k parkovišti a zde ostre vlevo a po zelené stoupáme po úbocí Velké Rykali na rozcestí Plato a zde vlevo po žluté a po 230 m dál rovne (vpravo) po neznacené ceste po úbocí hory Travný a na dalším rozcestí vpravo nahoru na rozcestí Hájenka a vlevo po modré sjíždíme do obce Pražmo, možnost dobrého obcerstvení v bufetu. Z Pražma vlevo po cervené pres Roven a rícku Mohelnice a vlevo proti proudu až na rozcestí Pod Žorem a vlevo po zelené stoupáme po úbocí Kycery až k cervené na rozcestí Kycera-sedlo a zde vlevo po neznacené cestepo úbocí Kykulky a Lysé hory na rozcestí Zimný a zde vpravo po silnici vystoupáme na vrcvhol Lysé hory (1.323 m), hezké rozhledy, možnost obcerstvení. Z Lysé hory sjíždíme po silnici a po cervené až do levotocivé prudké zatácky (výška 850 m) a pokracujeme rovne pres závoru pro peší po cervené a lesní pešinou sjíždíme pres Višní Mohelnici až na rozcestí Ježánky a tam vlevo pres parkovište na Visalaje a rovne kolem hotelu sjíždíme zpet k chate Visalajka, odkud jsme vyjíždeli.

More challenging circular route Moravian-Silesian Beskydy, conducted primarily by navigable tourist trails a sometimes even after a good paved roads, partly by road. The beginning and the end of the route is in the village Beautiful, the Visalaje, Parking on the road koci. We start from the cottage Visalajka and ascend Road around the hotel Visalaje at the end of the road to the parking lot and Here ostre Left and the green climb the slope of the Great Rykala at a crossroads and Plato are left on the yellow and after 230 m continue straight (right) after an unmarked path down the mountain grassland and the next crossroad right up at the crossroads Hájenka and left the blue go down to village Pražmo, the good snack corner. For bream left the red over Roven and Ricky Mohelnice and left against the Current to the crossroads Under Zore and left the green climb the slope Kycera to Red at the crossroads Kycera-seat and left here unmarked cestepo hillside Kykulky and Bald Mountain at the Crossroads Winter and right here on the road climb vrcvhol on Bald Mountain (1.323 m), nice views, refreshments. Z Bald Mountain go down the road and the red to a left hand steep turn (height 850 m) and we continue rovne pres gate for pedestrians the red and forest paths go down Cherries pres Mohelnici to the crossroads and Ježánky there left through the parking lot the Visalaje a straight past the hotel descend back to the cottage Visalajka, where we went.