Visalaje - Slavíc - Kozubová - Skalka - Bílý Kríž

Nárocná okružní Beskydská trasa, vedená predevším po sjízdných turistických stezkách a místy i po dobrých zpevnených cestách. Zacátek a konec trasy je v obci Krásná, cást Visalaje, parkovište na koci silnice. Vyjíždíme z chaty Visalajka a vystoupáme po silnici kolem hotelu Visalaje a rovne pres parkovište na koci silnice na rozcestí Ježánky a tam vlevo po žluté na rozcestí U Surovce a tam vlevo po zelené podél rícky Morávka až k rozcestí U Bebku a tam vpravo po modré a stoupáme až k cervené a vpravo po cervené po hrebeni na Kolárovu chatu Slavíc, dál na rozcestí Babí vrch a vpravo po žluté na vrch Kozubová (kaple, rozhledna a horská chata), vpavo a sjíždíme po zelené pres Malou Kyceru do Dolní Lomné a pod viaduktem po lávce prejedeme pres reku Lomná a po cyklo C-6081 stoupáme na rozcestí a vpravo po C-6084 k horské chate Skalka, dál rovne po cervené ke Kamenné chate a dál rovne po cervené po úbocí Velkého Pllomu na Murinkový vrch s kaplí a studánkou, dále rovne po cervené v podstate po státní hranici se Slovenskem, pres Burkuv vrch na rozcestí Cubanov a vpravo dál po cervené na Malý Polom a stácíme se vlevo dál po státní hranici a po cervené pres Polomku odkud jsou krásné rozhledy do okolí a na Lysou horu, po cervené pokracujeme až na Bílý Kríž a zde vpravo po modré sjíždíme na rozcestí Ježánky a odtud rovne pres parkovište a kolem hotelu Visalaje zpet k chate Visalajka, odkud jsme vyjíždeli.

Challenging circular Beskydská route, conducted primarily by navigable tourist trails a sometimes even after a good paved roads. The beginning and the end of the route is in the village Beautiful, the Visalaje, Parking on the road koci. We start from the cottage Visalajka and ascend Road around the hotel and Equal Visalaje pres Parking on the road koci the crossroads Ježánky and left there after yellow at the crossroads U brutes and there left for green along the Ricky Moravek to the crossroads U Bebku and there right the blue and ascend to red and right after the red along the ridge the Kolarov chat Slavic, continued at a crossroads Indian hill to the right and follow the yellow on top Kozubová (chapel, a lookout hut) vpavo a go down the green Despite its small Kycera to Lower Lomné and the viaduct over the footbridge cross the river Lomná and after a cycle C-6081 climb at the crossroads and right after C-6084 to a chalet Skalka, continue straight along the Red to Stone cottage and on rovne the red the slope of Great Pllomu the Murinkový Hill s chapel and studánkou, further straight along the red substantially after the border Slovakia, pres Burkuv Hill at the crossroads Cubanov and right down the red the Small Polo a Stacie is Left down the the border and the Red pres Polomka where there are beautiful views the surroundings and the Lysa Hora, we continue along the red up to White Cross and here right the blue go down the fork Ježánky and thence rovne pres parking and around the hotel Visalaje back Visalajka to the cottage, where we went.