Tarsch - Latsch - St. Martin und zurück


  • 37.9 km

    Distance

  • 570 m

    Min height

  • 1770 m

    Max height

  • 1200 m

    Δ height

  • Road

  • Equip

  • Skill

  • Effort

Track Description


Von mir gefahren am 28.05.09. Für mich (als Norddeutscher mehr mit Gegenwind kämpfend und noch nie mehr als 1 km Steigung am Stück gefahren) war überraschend, das ich es bis oben geschafft habe. Die Tour belohnt mit schönen Aussichten. Abwärts gibt es sicher technisch anspruchvollere Trails als in dem Track, aber ich war schon froh, die Wege abwärts halbwegs gemeistert zu haben.


http://www.gps-tour.info/en/tracks/detail.36310.html


From me down on 28.05.09. For me (as a North German more with headwind fighting and never more than 1 km climb straight down) was surprising that I have made it to the top. The Tour rewarded with beautiful views. Down there is certainly technically demanding trails than in the track, but I was glad to have mastered the way down halfway.


http://www.gps-tour.info/en/tracks/detail.36310.html

Map/Elevation

Ad

Pictures


Download

Download the GPS file

Download the complete page

Ad